SMYK All For Kids lansează catalogul de Paște

s1

Pentru 27 de perechi de bloggeri părinți și copiii lor, ziua de 13 aprilie a fost norocoasă. Ei s-au aventurat într-o vânătoare de comori sub îndrumarea Adrianei Mitu, specialist în joc și dezvoltare cognitiv-emoțională a copiilor, la magazinul Smyk All For Kids din Afi Cotroceni, cu ocazia lansării catalogului de Paște.

Atât cei mici, cât și cei mari au pornit într-o expediție ludică printre rafturile cu jucării să găsească indicile conform hărții de explorator. Catalogul cu oferte de Paște a fost chiar harta care i-a ghidat pe părinți și pe copii. Scopul nu a fost competiția între echipe, ci petrecerea timpului în familie. Fiecare echipă a mers în ritmul propriu și cu toții au descoperit lucruri noi despre dinamica din relația părinte-copil. Chiar dacă a părut doar o joacă, vânătoarea de comori și ștafeta cu ouă și linguri de lemn au cerut de la părinți și copii, strategie, atenție, cooperare, coordonare și răbdare. O joacă serioasă prin care SMYK All For Kids a devenit locul în care părinții și copiii descoperă comori, depășesc obstacole și se cunosc mai bine.

“Jocul este principalul limbaj de comunicare al copilului, este canalul prin care el își începe și își continuă dezvoltarea: cognitivă, emoțională, socială. Jocul este un limbaj de iubire pentru copil. El are nevoie ca părintele să fie prezent și activ la jocurile sale, pentru a simți că primește atenție, valorizare, că este important pentru adulții semnificativi din viața sa. De aceea, împreună cu prietenii de la SMYK All For Kids și Parenting PR, ne-am gândit cum să construim această experiență pentru a răspunde nevoilor copiilor. Ce își doresc copiii? Copiii nu își doresc doar jucării, ei își doresc în special timp petrecut alături de părinți, momente care să devină amintiri frumoase și care să le umple rezervorul de iubire. Așa că, i-am transformat și pe copii și pe părinți în mici exploratori ai magazinului SMYK. La final s-a lăsat cu zâmbete multe, îmbrățișări și bucurie.” (Adriana Mitu, specialist în joc și dezvoltare cognitiv-emoțională a copiilor)

Teatrul Dubee Doo

“La Smyk All For Kids credem că putem să ne îndeplinim misiunea de părinte, în primul rând, jucându-ne împreună cu copiii noștri. Așa putem să le oferim ce își doresc și ce au nevoie. De aceea, pe 13 aprilie, am transformat magazinul din AFI Cotroceni într-un loc de joacă, în care bucuria descoperirii, fuga printre rafturi și munca în echipă ne-au adus, prin intermediul influencerilor, mai aproape de comunităţile de părinţi. A fost o altfel de lansare a catalogului de Paște. Practic am îmbinat două misiuni: conectarea părinte-copil prin joacă și interacțiunea brandului cu nișa de bloggeri părinți. Implicarea comunităţilor de părinţi, schimbul de idei cu privire la dorinţele şi preferinţele celor mici ne ajută să îmbunătăţim experienţa de cumpărare a clienţilor noştri.”  (Alexandra Cretan, coordonator marketing Smyk All For Kids)